مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 14:052021-10-09سياسي

همجواری زندان قزلحصار با چهارباغ موجب افزایش آسیب های اجتماعی است


وجود زندان قزلحصار و ندامتگاه کرج در جوار این شهرستان منجر به افزایش آسیب های اجتماعی شده است.

- چهارباغ - فرماندار چهارباغ گفت: وجود زندان قزلحصار و ندامتگاه کرج در جوار این شهرستان منجر به افزایش آسیب های اجتماعی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قدرت الله شمیرانی بعد از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از یگان های انتظامی شهرستان چهارباغ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای ناجا اظهار کرد: شهرستان چهارباغ با تلاش مسئولان از جمله نماینده محترم، امام جمعه، روحانیون معظم و حمایت خانواده های شهدا توانست در هشت ماه گذشته گام های مؤثری در راستای استقلال ادارات شهرستان بردارد.

فرماندار شهرستان چهارباغ با اشاره به اینکه استقلال و استقرار ادارات در چهارباغ میسر نمی شد مگر با کار تیمی و همکاری همه جانبه مسئولان مربوطه، افزود: هرگونه فعالیت پیشرفت و توسعه در جامعه نیازمند امنیت است؛ یک جامعه برای رسیدن به اهداف خود نیازمند امنیت می باشد.

در این راستا وجود و حضور، جانفشانی و از خودگذشتگی سبزپوشان راست قامت نیروی انتظامی است که می تواند امنیت را در جامعه برقرار کند.

فرماندار شهرستان چهارباغ ادامه داد: با حمایت فرمانده نیروی انتظامی استان البرز سردار محمدیان، نیروی انتظامی شهرستان چهارباغ به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همجواری زندان قزلحصار با چهارباغ موجب افزایش آسیب های اجتماعی است

همجواری زندان قزلحصار با چهارباغ موجب افزایش آسیب های اجتماعی است