مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 15:202021-10-09سياسي

نهضت سواد فضای مجازی در کشور شکل گیرد/ زیست کودکان در فضای مجازی مناسب نیست


معاون مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه در حوزه صیانت از فضای مجازی کودک تاخیر داریم و زیست کودکانمان در این فضا شرایط مناسبی ندارد، گفت: باید نهضت سوادآموزی فضای مجازی در کشور شکل گیرد.

- ، سومین نشست فعالان فضای مجازی حوزه کودک و نوجوان با حضور سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در مرکز ملی فضای مجازی با موضوع توسعه و ترویج فضای مجازی مناسب کودک و نوجوان به صورت آنلاین امروز شنبه 17 مهرماه برگزار شد.

در این جلسه که با هدف بررسی طرح صیانت از حقوق کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و رفع چالش های فعالان زیست بوم فضای مجازی کودک و نوجوانان برگزار شد، قاسم خالدی امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی بر اجرایی سازی سند صیانت از حقوق کودکان و نوجوانان در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: تمامی تلاش این است که این سند در حد یک سند باقی نماند و در حال جلو بردن اقدامات عملیاتی سازی آن هستیم.

وی از تشکیل کارگروه آسیب های فرهنگی و اجتماعی و کارگروه عملیاتی سازی این سند در مرکز ملی فضای مجازی خبر داد و گفت: توسعه و ترویج فضای مناسب برای کودکان و نوجوانان در فضای مجازی ضروری است و باید زیرساخت های مناسب برای این قشر در این فضا ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت سواد فضای مجازی در کشور شکل گیرد/ زیست کودکان در فضای مجازی مناسب نیست

نهضت سواد فضای مجازی در کشور شکل گیرد/ زیست کودکان در فضای مجازی مناسب نیست