مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 15:352021-10-09پزشكي

تعداد مبتلایان به کرونا در ایلام 33/3 درصد کاهش یافته است


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: 19 شهریور ماه لغایت اول مهرماه نسبت 2 مهر ماه لغایت 15 مهر ماه؛ تعداد نمونه گیری ها 109 درصد افزایش، تعداد مبتلایان 33/3 درصد، - محمد کریمیان شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در شهرستان های ایلام، چرداول و ایوان آمار بالایی به لحاظ شیوع بیماری داریم که نیاز است در این راستا مراقبت های لازم در جهت کاهش آمار مبتلایان صورت پذیرد.

وی افزود: در رابطه با واکسیناسیون دانش آموزان در سطح استان، با توجه به اینکه 50 درصد دانش آموزان استان در شهرستان ایلام قرار دارند، لازم است آموزش و پرورش در راستای انجام واکسیناسیون این قشر در سطح شهرستان ایلام توجه ویژه ای داشته باشند تا با همکاری یکدیگر واکسیناسیون دانش آموزان ارتقا مناسبی پیدا کند.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در استان ایلام از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز، تعداد 60936 نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند و تعداد 1092 نفر از هم استانی هایمان نیز جان خود را از دست داده اند.

وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر تعداد 151 بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند و مراحل درمان و مراقبت های مربوطه به آنان در حال طی شدن است و تعداد 59652 مورد نیز از بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان بهبودی کامل یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مبتلایان به کرونا در ایلام 33/3 درصد کاهش یافته است

تعداد مبتلایان به کرونا در ایلام 33/3 درصد کاهش یافته است