مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 16:052021-10-09سياسي

پیمان جبلی: صداوسیما محکوم به تحول است


تحول هم ثبات می خواهد و هم تغییر، هر کدام در جای خود ضروری است.

ده ها شبکه استانی، سراسری و برون مرزی رادیویی و تلویزیونی با هم افزایی صدها و بلکه هزاران بستر در فضای مجازی، - نوین و هم زیرساخت ها در اختیار ما هستند که حضور هدفمند، حداکثری و فراگیر در عرصه تولید و نشر محتوا را فراهم می کند.

رییس صداوسیما با تأکید بر اینکه رسانه ملی در دوره جدید محکوم به تحول است، گفت: تحول هم ثبات می خواهد و هم تغییر، هر کدام در جای خود ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، پیمان جبلی، رییس رسانه ملی در آیین تکریم و معارفه ریاست سازمان صداوسیما با قدردانی از دوره پنج ساله ریاست عبدالعلی علی عسکری بر این رسانه گفت: تحولات صداوسیما در شرایطی با گام دوم انقلاب همزمان شده است که فرصت ها و تهدیدها در حال اوج گیری است.

از یک طرف جبهه حق امکان عظیم و گسترده رسانه ای در اختیار گرفته و از سوی دیگر نظام سلطه در حمله به هویت، امنیت، معیشت ملت، وحشی تر از همیشه شده و این آوردگاه ما است.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه جهانی، در جغرافیای منطقه و جهان از بالکان تا مدیترانه، از دریای سرخ تا خلیج فارس، نفوذ معنوی ایران گسترش یافته و در منطقه غرب آسیا سودای خام خاورمیانه صهیونیستی دفن شده و طومار پیروزی ها از خرمشهر تا تنگه هرمز، از عراق تا لبنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمان جبلی: صداوسیما محکوم به تحول است

پیمان جبلی: صداوسیما محکوم به تحول است