مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 16:552021-10-09سياسي

نقش ناجا در حفظ و ایجاد امنیت اجتماعی بی بدیل است


فرماندار بناب با بیان اینکه نقش ناجا در حفظ و ایجاد امنیت اجتماعی بی بدیل است، گفت: بحث امنیت زیرساخت تمام توسعه ها است.

- ، شهریار فتحی عصر شنبه در جمع مسئولین و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بناب با تبریک هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت زیرساخت هرگونه تغییر و توسعه است؛ افزود: در سایه ورود امینت است که آهنگ رشد و توسعه و شکوفایی به حرکت در آمده است.

وی با اشاره به رشادت ها مجاهدت های کارکنان نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت در جامعه تأکید کرد: نقش ناجا در حفظ و ایجاد امنیت اجتماعی بی بدیل است.

رییس شورای تأمین شهرستان بناب با بیان اینکه حافظان امنیتی که در مکتب اسلام ناب محمدی پرورش یافته اند همواره در کنار مظلومان و در مقابل اشرار می ایستند؛ تصریح کرد: برخورد پلیس در کشورهای غربی و آمریکا علیرغم ادعای داعیه حقوق بشر با اقلیت ها برخورد بی رحمانه می کنند اما پلیس در کشور ما همواره یار و یاور مظلومان است.

فتحی گفت: در هر عرصه ای که نیاز به نظم و امنیت است، نیروی انتظامی نقش پررنگ و اثرگذاری دارد و حضور و فعالیت کارکنان مجموعه در جای جای شهرستان ستودنی است.

وی اذعان کرد: نیروی انتظامی همراهی و هماهنگی مناسبی را در کلیه حوزه ها و مأموریت ها در سطح شهرستان داشته که قابل تقدیر است و پلیس ایران الگوی تمام پلیس های دنیاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ناجا در حفظ و ایجاد امنیت اجتماعی بی بدیل است

نقش ناجا در حفظ و ایجاد امنیت اجتماعی بی بدیل است