مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 17:402021-10-09حوادث

سالانه 480 هزار پرونده در دادگستری کرمانشاه تشکیل می شود


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان ظرفیت کلانتری ها در ایجاد صلح و سازش در استان، گفت: سالانه 480 هزار پرونده در دادگستری کرمانشاه تشکیل می شود.

- ، پرویز توسلی زاده بعد از ظهر امروز در نشست مشترک قضایی و انتظامی استان کرمانشاه در اولین روز از هفته ناجا، اظهار کرد: تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در استان کرمانشاه در بهترین شرایط قرار دارد و تمام تلاش و هدف این 2 دستگاه ایجاد آرامش برای مردم است وی افزود: نیروی انتظامی از جمله نهادهایی است که کار در آن با سختی و استرس همراه است چرا که با آلام مردم و جرایم مختلف سرو کار دارند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به تعامل و همکاری خوبی که بین دادگستری و نیروی انتظامی استان وجود دارد، تصریح کرد: این تعامل کارآمد می تواند به ایجاد آرامش در جامعه و برای مردم بیانجامد که امروز در استان کرمانشاه این مهم محقق شده است.

توسلی زاده چند راهکار را در ایجاد امنیت بیشتر مؤثر دانست و گفت: مراجع انتظامی از جمله کلانتری ها اختلافات را کنترل و مدیریت کنند و بدانند یک اختلاف کوچک می تواند به یک جرم مهمه از جمله قتل تبدیل شود.

وی بیان کرد: مدیریت آسیب های اجتماعی و عکس العمل به موقع می تواند در پیشگیری از وقوع آنها جلوگیری کند و همچنین ورود 480 هزار پرونده در سال به دادگستری استان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 480 هزار پرونده در دادگستری کرمانشاه تشکیل می شود

سالانه 480 هزار پرونده در دادگستری کرمانشاه تشکیل می شود