مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 19:252021-10-09حوادث

دستگیری 53 هزار سارق در یک سال


پلیس خراسان رضوی طی یک سال گذشته، فقط در یکی از ماموریت های خود که مبارزه گسترده با سرقت است، حدود53 هزار نفر از عاملان دستبرد به اموال مردم را دستگیر کرد و به پنجه عدالت سپرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در نشست خبری که به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در مشهد برگزار شد، با بیان این مطلب به گوشه ای از فعالیت ها و ماموریت های حافظان امنیت در روزهای سخت کرونایی اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته 141 هزار متهم و مجرم توسط پلیس خراسان رضوی دستگیر شده اند که افزایش 3 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن را نشان می دهد.

سردار سرتیپ دوم ابراهیم قربان زاده افزود: بررسی های علمی و تحقیقی پلیس با توجه به سوابق مجرمان حاکی از آن است که 33 درصد مجرمان دستگیر شده سابقه دار بودند و برای چندمین بار به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی با اشاره به دستگیری 52 هزار و 997 سارق طی یک سال در استان خراسان رضوی تصریح کرد: طبق تحقیقات صورت گرفته، میانگین سنی این مجرمان بین 25 تا 39 سال است که زنگ خطری جدی برای جامعه محسوب می شود و باید کارشناسان به ریشه یابی و تجزیه و تحلیل این گونه آمارهای نگران کننده بپردازند و مسئولان ذیربط نیز برای پیشگیری و رفع نواقص اجتماعی یا قانونی چاره اندیشی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 53 هزار سارق در یک سال

دستگیری 53 هزار سارق در یک سال