مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 03:102021-10-09سياسي

اهدای 25 هزار سری نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند پایتخت


سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و با شناسایی دانش آموزان نیازمند پایتخت، - پرپنچی از اهدای 25 هزار سری نوشت افزار و لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند استان تهران برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و با شناسایی دانش آموزان نیازمند پایتخت، بیش از 25 هزار سری لوازم التحریر و نوشت افزار که در قالب طرح شور عاطفه ها جمع آوری و تهیه شده بود به آن ها اهدا شد.

وی اضافه کرد: برخی از این نوشت افزار و لوازم التحریر با توجه به مقطع تحصیلی دانش آموزان، توسط خیرین و حامیان نیکوکار کمیته امداد امام خمینی ره تهیه شد و در طول سال هم در صورت نیاز دانش آموزان این کمکها استمرار خواهد داشت.

حمایت مستمر کمیته امداد از دانش آموزان نیازمند! مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره یادآور شد: همانطور که مسئولان اعلام کرده اند تا آبان ماه سال جاری مدارس بازگشایی می شوند و در صورت ادامه بخشی از کلاس های درس به شکل مجازی، اقلام مورد نیاز دانش آموزان نیازمند مثل تبلت یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 25 هزار سری نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند پایتخت

اهدای 25 هزار سری نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند پایتخت