مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 04:402021-10-10سياسي

آغاز همکاری فرهنگستان هنر و پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی


تفاهم نامه همکاری با هدف توسعه همکاری در حوزه صنایع فرهنگی و خلاق و بهره گیری از ظرفیت های متقابل، میان فرهنگستان هنر و پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی امضا شد.

- تفاهم نامه همکاری با هدف توسعه همکاری در حوزه صنایع فرهنگی و خلاق و بهره گیری از ظرفیت های متقابل، میان فرهنگستان هنر و پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، نقشی اساسی در توسعه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور دارد.

با توجه به ضرورت تقویت زیرساخت های علمی و فناوری کشور در حوزه صنایع فرهنگی و هنری، تفاهم نامه همکاری بین فرهنگستان هنر و پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی با حضور معاونان و مدیران دو مجموعه پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی و فرهنگستان هنر منعقد شد.

دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو، رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در جریان امضای این تفاهم نامه گفت: بیش از 3 سال است که از عمر پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی (وابسته به جهاددانشگاهی) می گذرد و با حمایت همه نهادهای مرتبط در این حوزه، پیشرفت های بسیار خوبی حاصل شده و به جایگاه مناسبی در حوزه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی دست پیدا کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری فرهنگستان هنر و پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی

آغاز همکاری فرهنگستان هنر و پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی