مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-10اقتصادي

اتفاقی تاریخی در ورزش حرفه ای هرمزگان/ورود 150 میلیارد تومان به چرخه ورزش!


در اتفاقی تاریخی ورزش حرفه ای هرمزگان که سال هاست با مشکل هزینه کرد به ویژه از سوی بنگاه های اقتصادی مواجه است، این بار در مسیر گشودن درب هایش به سوی تزریق منبع مالی مناسبی برای حیات جدید خود است.

- اتفاقی تاریخی در ورزش حرفه ای هرمزگان/ورود 150 میلیارد تومان به چرخه ورزش! ایسنا/هرمزگان در اتفاقی تاریخی ورزش حرفه ای هرمزگان که سال هاست با مشکل هزینه کرد به ویژه از سوی بنگاه های اقتصادی مواجه است، این بار در مسیر گشودن درب هایش به سوی تزریق منبع مالی مناسبی برای حیات جدید خود است.

از ابتدای سالجاری بود که زمزمه تشکیل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان با حضور تعدادی از بنگاه های اقتصادی استان از سوی استاندار هرمزگان مطرح و سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و در حالی که قرار بود در رشته فوتبال چمنی به فعالیت بپردازد با فعالیت در پنج رشته دیگر حیات خود را آغاز کرد.

بسکتبال مردان در لیگ برتر، فوتسال بانوان در لیگ برتر، هندبال، والیبال ساحلی و قایقرانی پنج رشته ای هستند که تاکنون از سوی این شرکت قرار است در سطح حرفه ای فعالیت خود را آغاز کنند.

اما شاید نامه ای که به دست خبرگزاری ایسنا رسیده این اتفاق را تاریخی تر کرده و شاید قدم مبارکی را بتوان برای ورزش حرفه ای هرمزگان قلمداد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقی تاریخی در ورزش حرفه ای هرمزگان/ورود 150 میلیارد تومان به چرخه ورزش!

اتفاقی تاریخی در ورزش حرفه ای هرمزگان/ورود 150 میلیارد تومان به چرخه ورزش!