مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-10سياسي

شهدا سرمایه بزرگ و جاودانه ملت ایران هستند


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهدا سرمایه بزرگ و جاودانه ملت ایران هستند و ما وظیفه داریم پیام آنها را به نسل های بعد منتقل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محسن حیدری شامگاه شنبه در مراسم افتتاح یادمان و مرکز فرهنگی مذهبی شهید علی هاشمی سردار هور اظهار کرد: از مسئولان استانی، شورای شهر، روحانیت و شهرداری اهواز تشکر می کنم که بنیادی پر افتخار برای اهواز و عاشقان شهادت تأسیس کردند و از مصادیق تعظیم شعائر الله باید تلقی شود.

وی افزود: هر چیزی که انسان را به خدا، اسلام و معنویت پیوند می دهد از شعائرالله است و یقیناً بنیادهای شهیدان از بزرگ ترین شعائر الله محسوب می شوند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه همه اینها البته برگرفته از مکتب سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) هست، تصریح کرد: اگر اسلام زنده ماند به برکت شهدای کربلا است و اگر انقلاب اسلامی به حرکت پویای خود ادامه داد و نه تنها ایران اسلامی را یکپارچه و بر علیه استکبار جهانی جنگید، بلکه روح بیداری را در کالبد جهان اسلام دمید از برکت خون شهدان انقلاب است.

آیت الله حیدری عنوان کرد: اگر بیداری و مقاومت امت اسلامی ایجاد و ستاره استکبار جهانی رو به افول رفت و این واقعیتی است که خود دشمنان اکنون به آن اذعان دارند، همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا سرمایه بزرگ و جاودانه ملت ایران هستند

شهدا سرمایه بزرگ و جاودانه ملت ایران هستند