موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 05:002021-10-10اجتماعي

آغاز طرح جامع واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 ساله در کردستان


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از شروع رسمی واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 ساله کردستانی از امروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، افشین خوش گوار روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح واکسیناسیون دانش آموزان از 28 شهریور ماه 1400 در سطح کشور آغاز شده است و در استان کردستان نیز از امروز یکشنبه 18 مهرماه 1400 شاهد واکسیناسیون عمومی دانش آموزان خواهیم بود.

وی افزود: اولویت اول آموزش و پرورش استفاده حداکثری از مراکز تجمیعی واکسیناسیون موجود و فعال در سطح شهرستان ها و مناطق و در هر شهرستان و مناطقی که مسئولان بهداشتی و آموزش و پرورش تشخیص دهند باید پایگاه تخصصی ایجاد و راه اندازی شود.

خوشگوار اعلام کرد: آموزش و پرورش این آمادگی را دارد که فضا، امکانات و تجهیزات را در اختیار مراکز بهداشت و درمان قرار دهد تا طرح ملی واکسیناسیون دانش آموزان با سرعت بیشتری انجام شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: واکسیناسیون دانش آموزان به صورت نوبت بندی و مدرسه ای در شهرستان ها و مناطق انجام می شود و دانش آموز می توانند با همراهی یکی از اولیای خود در مراکز تجمیعی واکسیناسیون حضور پیدا کنند و دُز اول واکسن را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح جامع واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 ساله در کردستان

آغاز طرح جامع واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 ساله در کردستان