مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-10اجتماعي

هراز ساعت 17 امروز باز می شود؛ راننده ها از کندوان و فیروزکوه تردد کنند


محور هراز در مقاطع تونل سد، وانا، تکاور و زیار باغ امروز و همچنین فردا 19 مهر از ساعت 8 تا 17، به دلیل اجرای عملیات راهداری در کیلومتر 25 تا 95 مسدود است و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می شود.

- علی اکبر آشوری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده ها ی کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

  * هراز ساعت 17 امروز باز می شود/ راننده ها فعلا از کندوان و فیروزکوه تردد کنند وی ادامه داد: محور هراز در مقاطع تونل سد، وانا، تکاور و زیار باغ امروز و فردا 19 مهر از ساعت 8 تا 17، به دلیل اجرای عملیات راهداری در کیلومتر 25 تا 95 مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می شود.

مدیر مرکز مدیریت راه ها افزود: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت محورهای کندوان و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت، نشان می دهد.

آشوری گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و ترافیک سنگین در محور شهریار- تهران در برخی از مقاطع گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراز ساعت 17 امروز باز می شود؛ راننده ها از کندوان و فیروزکوه تردد کنند

هراز ساعت 17 امروز باز می شود؛ راننده ها از کندوان و فیروزکوه تردد کنند