مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-10ورزشي

سرمربی رعد قم هدایت تیم ملی نوجوانان را بر عهده گرفت


سرمربی تیم باشگاهی رعد پدافند هوایی قم از سوی رییس فدراسیون بدمینتون به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان ایران معرفی و منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، با ابلاغ رسمی محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون کشورمان، محمدرضا مطیع سرمربی تیم رعد پدافند هوایی قم به عنوان مربی تیم ملی بدمینتون نوجوانان منصوب شد، کسی که تیم رعد قم را در سال 1399 قهرمان لیگ برتر باشگاه های کشور کرد.

محمدرضا مطیع متولد سال 1354 و کارمند رسمی پردیس فارابی دانشگاه تهران با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه تهران است که از سال 1367 در رشته بدمینتون فعالیت می کند و در دوران حرفه ای سابقه کسب عنوان قهرمانی در تمام ردهای سنی کشور را در کارنامه دارد.

مربی جدید تیم ملی بدمینتون نوجوانان ایران دارای سابقه پنج سال عضویت تیم ملی کشورمان است و اعزام به بازی های آسیایی نیز در کارنامه عملکرد دوران حرفه ای وی دیده می شود، در حالی که مطیع به عنوان نخستین بازیکن از بدمینتون استان قم توانسته عنوان بین الملی نیز کسب کند.

مطیع که در سطح لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور عناوین زیادی دارد، بعد از پایان دوران حضور حرفه ای خود در این رشته وارد عرصه مربیگری شد و سابقه سه سال فعالیت به عنوان کمک مربی و مربی در تیم ملی بزرگسالان را دارد، ضمن اینکه عنوان قهرمانی جام بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی رعد قم هدایت تیم ملی نوجوانان را بر عهده گرفت

سرمربی رعد قم هدایت تیم ملی نوجوانان را بر عهده گرفت