مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-10بين الملل

می خواهم زنم شبیه بلاگرها باشد!/طلاق های واقعی تحت تاثیر عاشقانه های مجازی


«مقایسه» زندگی واقعی با آنچه که در صفحات اینستاگرام وجود دارد یکی از چالش های جدی میان زن و شوهرهای جوان است که متاسفانه موجب سردشدن روابط شان و در برخی موارد طلاق هم می شود! - گروه خانواده: زندگی اسلایسی اصطلاحیست که برخی از کارشناسان فضای مجازی درباره زندگی های خوش رنگ و لعاب اینستاگرامی به کار می برند تا نشان دهند عکس های اینستاگرامی از زندگی شخصی افراد تنها بخش کوچکی از زندگی شان است و شاید آنقدر کوچک در مقایسه با زندگی واقعی شان به نظر نرسد.

اما انتشار این عکس ها در پلتفرم اینستاگرام زندگی شان را طور دیگری جا می زند! در سالهای اخیر بلاگرهای لایف استایل یا همان سوییت هوم های زیادی توانستند با انتشار عکس های زیبا از زندگی شان فالوئرهای زیادی جذب کنند و تبدیل به اینفلوئنسر هایی شدند که در دل مخاطبانشان نفوذ کردند و زندگی شان را تحت تاثیر قرار دادند به طوری که مخاطبانشان دوست دارند تا آنجا که می توانند همان سبک زندگی را در زندگی شان پیاده کنند و وقتی به دلایل مختلف نتوانند احساس شکست و حتی بدبختی در زندگی مشترک دارند.

مریم لامعی وکیل پایه یک دادگستری مواجهه های مختلفی با کسانی داشته که تحت تاثیر بلاگرنماهای اینستاگرامی و مقایسه زندگی واقعی شان با زندگی اسلایسی آنها احساس نارضایتی کردند و تصمیم گرفتند زندگی مشترکشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهم زنم شبیه بلاگرها باشد!/طلاق های واقعی تحت تاثیر عاشقانه های مجازی

می خواهم زنم شبیه بلاگرها باشد!/طلاق های واقعی تحت تاثیر عاشقانه های مجازی