مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 05:302021-10-10اقتصادي

رکورددار استقراض از بانک مرکزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بدهی دولت به بانک مرکزی در دولت روحانی با رشد 12 برابری از محدوده 14 هزارمیلیارد تومان به بیش از 160 هزارمیلیارد تومان رسید، - بدهی دولت به بانک مرکزی در دولت روحانی با رشد 12 برابری از محدوده 14 هزار میلیارد تومان به بیش از 160 هزارمیلیارد تومان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بدهی دولت به بانک مرکزی در دولت روحانی با رشد 12 برابری از محدوده 14 هزارمیلیارد تومان به بیش از 160 هزارمیلیارد تومان رسید، بدین ترتیب دولت های یازدهم و دوازدهم که دم از انضباط پولی و مالی می زدند در عمل دچار بی انضباطی مالی شدند، به طوری که دولت سیزدهم را با انبوهی از بدهی ها روبه رو کرده اند.

بدهی دولت به بانک مرکزی در دولت روحانی با رشد 12 برابری از محدوده 14 هزارمیلیارد تومان به بیش از 160 هزارمیلیارد تومان رسید، بدین ترتیب دولت های یازدهم و دوازدهم که دم از انضباط پولی و مالی می زدند در عمل دچار بی انضباطی مالی شدند، به طوری که دولت سیزدهم را با انبوهی از بدهی ها روبه رو کرده اند.

دولت حسن روحانی چنان سیاست های دولت های نهم و دهم را به باد انتقاد گرفت که عامه مردم تصور می کردند، عملکرد دولت مذکور حداقل در حوزه اقتصاد مطلوب باشد، اما با انتشار گزارش های اقتصادی منتهی به دولت دوازدهم به این نتیجه می رسیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورددار استقراض از بانک مرکزی

رکورددار استقراض از بانک مرکزی