مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-10سياسي

مسجد جامعه پرداز لازمه تحقق جامعه پردازی و تمدن سازی است


محمدیان طراحی، تصویب و پیاده سازی سند ملی مسجد را بدون مشارکت نخبگان، اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی، کانون های تفکر، عموم ذی نفعان حوزه مسجد و حتی عموم مردم ناممکن دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازیکی از هنرهای امام خمینی (ره) این بود که مساجد را محور شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی قرار دادند.

مدیرعامل بنیاد هدایت مساجد را مرکز تشکل و هسته مرکزی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: در دوران انقلاب اسلامی مساجد نه تنها بستر انجام اقدامات خودجوش مردمی بود بلکه می توان نقش شبکه سازی و انسجام بخشی را نیز از جمله ویژگی های مساجد در این دوران دانست.

وی با اشاره به رونق گرفتن فعالیت های مساجد پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: افزایش عیار معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه را می توان از جمله دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در گام اول دانست.

میرمحمدیان با تاکید نقش آفرینی سیاسی و اجتماعی مساجد در گام اول انقلاب خاطرنشان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و در برهه های زمانی حساس مانند مبارزات دوران انقلاب، دوران دفاع مقدس و … شاهد بودیم که مساجد محور فعالیت های جمعی مردم بوده در راستای تحقق اهداف اسلام و انقلاب بودند.

مدیرعامل بنیاد هدایت با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی از نظام سازی عبور کرده است ابراز داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری اکنون انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد جامعه پرداز لازمه تحقق جامعه پردازی و تمدن سازی است

مسجد جامعه پرداز لازمه تحقق جامعه پردازی و تمدن سازی است