مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 05:552021-10-10اقتصادي

پیش بینی تخریب حدود یک هزار و 500 خانه در بخش چلو اندیکا


غلامرضا قادری بخشدار بخش چلو اندیکا در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پس از وقوع اولین زمین لرزه در اندیکا با مرکزیت بخش چلو جلسه مدیریت بحران شهرستان تشکیل شد.

وی افزود: پس از جلسه، گروه هایی به بخش ها گسیل شدند که در بررسی های بعمل آمده آسیب در 60 روستا گزارش شد که از این تعداد قریب به 30 روستا بطور 100درصد تخریب شدند.

بخشدار چلو گفت: تا شانزدهم مهر ماه تعداد 25 روستا برابر با 650 واحد مورد ارزیابی قرار گرفت که تخریب 100 درصدی برای 415 واحد گزارش شد.

وی ادامه داد: در روزهای آینده سایر روستاها مورد ارزیابی قرار می گیرند و پیش بینی می شود بین یکهزار تا یکهزار و 500 خانه کاملا تخریب شده باشند.

غلامرضا قادری تصریح کرد: در این مدت جلسات متعددی با حضور مدیران استانی انجام شده و شاهد حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و گروه های جهادی در منطقه بودیم.

وی بیان کرد: باتوجه به رسیدن فصل سرما و بی سرپناه بودن اهالی، خواسته مردم چلو ایجاد اسکان های ضروری است.

قادری اذعان کرد: در روستاهایی که بصورت 100درصد تخریب شده اند نیاز مردم به کمک های فوری باید توسط نیروهای امدادی فورا مرتفع شوند.

وی عنوان کرد: از مسوولین تقاضا داریم تسهیلات لازم را خصوصا توسط سازمان های مرتبط برای ساخت و ساز ارائه شود تا مردم مجددا منازل تخریب شده را بازساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تخریب حدود یک هزار و 500 خانه در بخش چلو اندیکا

پیش بینی تخریب حدود یک هزار و 500 خانه در بخش چلو اندیکا