مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 05:552021-10-10سياسي

دنبال مقصر نباشید/ برای پیشگیری از وقوع جرم، دستگاه ها با جدیت پای کار بیایند


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: دستگاه های متولی در پیشگیری از وقوع جرم با متهم کردن یکدیگر و دنبال مقصر گشتن کاری از پیش نمی برند، باید ادبیات خود را در حوزه برخورد با جرائم تغییر دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی زاده امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به تعامل خوب پلیس و دستگاه قضا، اظهار داشت: ماموران وظیفه شناس پلیس کار بسیار سخت و وظیفه ای خطیر در جامعه برعهده دارند که با تعامل و هم فکری خوب با دستگاه قضا در راستای امنیت آفرینی، برخورد با مجرمان، ایجاد آرامش و پیشگیری از وقوع جرم؛ امنیت خوبی در استان حکم فرماست.

وی باور به پیشگیری را به عنوان یک راهبرد اصلی عنوان کرد و گفت: همه دستگاه های متولی باید با جدیت پای کار آمده و اقدامات لازم را در حوزه پیشگیری از وقوع جرم انجام دهند، با متهم کردن یکدیگر و دنبال مقصر گشتن کاری از پیش نمی رود باید ادبیات خود را در حوزه برخورد با جرائم تغییر دهیم.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه پیشگیری از وقوع جرم را مسئله بسیار مهمی دانست و گفت: کنترل جرائم خرد عامل مهمی در پیشگیری از وقوع جرائم خشنی مانند قتل، تیراندازی و.

است.

وی با بیان اینکه 10 درصد جرائم استان را جرائم مهم تشکیل می دهند، افزود: همین مقدار هم زیاد است و همه باید برای اصلاح آن تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال مقصر نباشید/ برای پیشگیری از وقوع جرم، دستگاه ها با جدیت پای کار بیایند

دنبال مقصر نباشید/ برای پیشگیری از وقوع جرم، دستگاه ها با جدیت پای کار بیایند