مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-10اقتصادي

زمان افزایش یارانه نقدی دهک های پایین جامعه فرا رسیده است


عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران معتقد است، همزمان با حذف ارز 4200 تومانی از چرخه اقتصاد کشور، دولت باید برنامه ای برای ساماندهی یارانه ها و افزایش یارانه نقدی اقشار آسیب پذیر جامعه داشته باشد.

- ایسنا/کرمانشاه عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران معتقد است، همزمان با حذف ارز 4200 تومانی از چرخه اقتصاد کشور، دولت باید برنامه ای برای ساماندهی یارانه ها و افزایش یارانه نقدی اقشار آسیب پذیر جامعه داشته باشد.

کیوان کاشفی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه قرار است از نیمه دوم امسال دلار 4200 تومانی از چرخه تامین کالای کشور حذف شود، افزود: این کار باید پیش از اینها صورت می گرفت، زیرا ارز 4200 تومانی سمی برای اقتصاد کشور بوده و باعث ایجاد رانت و سوء استفاده شده است.

وی با بیان اینکه سالانه حدود 12 تا 15 میلیارد دلار بابت ارز 4200 تومانی در کشور هزینه می شود، اظهار داشت: این در حالی است که این منابع واقعا در اختیار اقشار آسیب پذیر جامعه نیست و کمکی به معیشت این قشر نکرده است.

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه حذف ارز 4200 تومانی از چرخه تامین کالای کشور را زمینه ساز افزایش سطوح قیمتی برخی کالاها از جمله مرغ، گوشت، لبنیات، نهاده های دامی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان افزایش یارانه نقدی دهک های پایین جامعه فرا رسیده است

زمان افزایش یارانه نقدی دهک های پایین جامعه فرا رسیده است