مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-10فرهنگي

عمو عزت با اندوه دوری از تئاتر رفت


یک کارشناس حوزه فرهنگ و روزنامه نگار در پی درگذشت عزت الله مهرآوران نوشت: جامعه ایرانی اگرچه عزت الله مهرآوران را در این دو دهه اخیر و به ویژه در چند سال گذشته با تلویزیون شناخت اما او پیش و بیش از هرچیز یک هنرمند درست و درمان تئاتر بود.

- یک کارشناس حوزه فرهنگ و روزنامه نگار در پی درگذشت عزت الله مهرآوران نوشت:"جامعه ایرانی اگرچه عزت الله مهرآوران را در این دو دهه اخیر و به ویژه در چند سال گذشته با تلویزیون شناخت اما او پیش و بیش از هرچیز یک هنرمند درست و درمان تئاتر بود.

" سید محمد طباطبایی در متنی با عنوان اندوه دوری از تئاتر که در اختیار ایسنا گذاشت، نوشت: درگذشت هنرمندان پیشکسوت و با سابقه در یک سال و نیم گذشته بر اثر کرونا، تلخکامی پشت تلخکامی برای جامعه هنری کشور پدید آورده است.

در این میان کرونا انگار هنرمندان تئاتر و سینما را بیشتر نشان کرده است، هر موج از کرونا چندین موج در میان هنرمندان تئاتر و سینما داشته است.

پرویز پور حسینی، اکبر عالمی، خسرو سینایی، منوچهر طیاب، کامپوزیا پرتوی، چنگیر جلیلوند، علی سلیمانی، فرشته طائرپور و چه بسیاری دیگر که در موج های کرونا از ما جدا شدند.

و حالا عزت الله مهرآوران؛ مرد مهربان، خوشرو، شریف و صادق عرصه تئاتر و سینما که کرونا ابتدا او را به خواب مصنوعی مجبور کرد و سپس او را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمو عزت با اندوه دوری از تئاتر رفت

عمو عزت با اندوه دوری از تئاتر رفت