مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-10سياسي

علیرضابیگی: دولت آذربایجان بداند امنیت با تکیه بر بیگانگان شکننده است


اگر اسیران نسبت به اقدامات دولت آذربایجان واکنش جدی نشان نمی دهد، به خاطر شفقت و دلسوزی نسبت به ملت آذربایجان است نه اینکه ایران توان انجام اقدامی را ندارد.

- احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در در آینده ای نه چندان دور پرداخت کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما ملت آذربایجان را بخشی از ملت ایران می دانیم و نظر وعقیده ما این است که ایران و آذربایجان یک ملت هستند و تعرض روسیه تزاری باعث جدا شدن دولت های این منطقه از ایران شده که اگرچه این اقدام نمی تواند از تعلقات و مشترکات مردم آذربایجان با ایران بکاهد.

علیرضا بیگی خاطرنشان کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران واکنش جدی نسبت به اقدامات دولت آذربایجان نشان نمی دهد به خاطر شفقت نسبت به ملت آذربایجان ، مانند دلسوزی یک مادر نسبت به فرزند است.

وی افزود: از تعلق خاطر ملت آذربایجان به ایران همین بس که پس از برداشته شدن سیم های خاطر به دنبال فروپاشی اتحادیه جماهیر شوروی مردم آذربایجان از طریق رود ارس خود را به این ور مرز رساندند که این نشان دهنده اوج تعلق خاطر ملت آذربایجان به ایران است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هیچ یک از کشورهای منطقه نباید در پازل دشمن بازی کنند؛ چراکه حضور بیگانگان در منطقه ثبات و امنیت کشورهای منطقه را برهم می ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضابیگی: دولت آذربایجان بداند امنیت با تکیه بر بیگانگان شکننده است

علیرضابیگی: دولت آذربایجان بداند امنیت با تکیه بر بیگانگان شکننده است