مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-10بين الملل

دومین هفته اعتراضات شهروندان اسراییلی علیه توافق نفتی امارات


صدها شهروند اسراییلی در مناطق مختلف اراضی اشغالی علیه توافقنامه اولیه انتقال نفت امارات به غرب از طریق اراضی اشغالی تظاهرات کرده و خواستار لغو آن شدند.

- صدها شهروند اسراییلی در مناطق مختلف اراضی اشغالی علیه توافقنامه اولیه انتقال نفت امارات به غرب از طریق اراضی اشغالی تظاهرات کرده و خواستار لغو آن شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که صدها تن از فعالان نهادهای حقوقی مختلف رژیم صهیونیستی برای دومین هفته پیاپی در تجمع هایی که در شهرهای مختلف اراضی اشغالی از جمله تل آویو برگزار شدند، شرکت کرده و با سر دادن شعارهایی ضمن اعلام مخالفت با توافقنامه اولیه دو شرکت اسراییلی و اماراتی برای انتقال نفت منطقه خلیج فارس از طریق اراضی اشغالی به بندر ایلات در دریای سرخ، لغو این توافقنامه را به دلیل خطرات زیست محیطی مختلف و گسترده آن خواستار شدند.

در اکتبر 2020 پس از امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان تل آویو و ابوظبی، یک شرکت وابسته به دولت رژیم صهیونیستی و شرکتی دیگر در امارات، یادداشت تفاهمی را برای انتقال نفت و فرآورده های آن به بازارهای اروپایی از طریق خط لوله ایلات-عسقلان در اراضی اشغالی امضا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین هفته اعتراضات شهروندان اسراییلی علیه توافق نفتی امارات

دومین هفته اعتراضات شهروندان اسراییلی علیه توافق نفتی امارات