مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-10اجتماعي

این نکات را برای تمرکز دانش آموزان در کلاس های آنلاین جدی بگیرید!


با توجه به شیوع کرونا کلاس های درس همچنان آنلاین برگزار می شود و معلمان که قبلاً به طور حضوری تدریس می کردند در حال حاضر به صورت اینترنتی با دانش آموزان در ارتباط هستند.

- این نکات را برای تمرکز دانش آموزان در کلاس های آنلاین جدی بگیرید! ایسنا/کرمانشاه با توجه به شیوع کرونا کلاس های درس همچنان آنلاین برگزار می شود و معلمان که قبلاً به طور حضوری تدریس می کردند در حال حاضر به صورت اینترنتی با دانش آموزان در ارتباط هستند.

در این میان والدین و بخصوص مادران نقش پررنگی در آماده سازی دانش آموزان و فضای خانه برای یادگیری بهتر دارند و با رعایت برخی نکات می توانند به دانش آموزان کمک کنند که مطالب درسی را بهتر بیاموزند.

فردین منصوری رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اینکه والدین برای تمرکز بیشتر دانش آموزان برای یادگیری در کلاس های درس آنلاین باید نکاتی را رعایت کنند، گفت: از والدین می خواهیم با فرزندان خود همدلی لازم را داشته باشند و درک کنند که آنها هم در شرایط سختی قرار دارند، لذا با صبوری و تشویق دانش آموزان می توانند انگیزه بیشتری در آنها ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این نکات را برای تمرکز دانش آموزان در کلاس های آنلاین جدی بگیرید!

این نکات را برای تمرکز دانش آموزان در کلاس های آنلاین جدی بگیرید!