مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-10سياسي

نمایش اقتدار پلیس موجب یأس و ناامیدی دشمنان است


نمایش اقتدار پلیس برای دوست داران نظام و انقلاب روحیه بخش و امید آفرین و برای دشمنان موجب یأس و نا امیدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، علی میرزایی در آیین صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد با قدردانی از مجاهدت های پلیس در راستای تامین امنیت جامعه اظهار کرد: نمایش اقتدار پلیس برای دوست داران نظام و انقلاب روحیه بخش و امید آفرین و برای دشمنان موجب یاس و نا امیدی است.

وی با بیان اینکه پیشینه ناجا در مکتب اسلام است گفت: نیروی خدوم و انقلابی انتظامی از همان ابتدا با هدف مقابله با انحرافات و تامین امنیت جامعه تشکیل شد و میراث دار قیام حضرت اباعبدالله (ع) و روز عاشوراست.

فرماندار ساوه مجاهد فی سبیل الله را یکی از بهترین القاب ناجا که توسط رهبری خطاب شده دانست و گفت: خدا را شاکریم که امروز نیروی انتظامی در بدنه عظیم خود، با بهره مندی از کارکنان ولایی، مومن و متعهد و پای کار در همه عرصه ها توانسته با سرلوحه قراردادن راه شهدا، از همه ماموریت های خود سربلند خارج شود.

وی با بیان اینکه امروز پلیس رسالت محور است نه ماموریت محور گفت: استفاده بروز و صحیح از تجهیزات و امکانات و آمادگی عملیاتی و جسمانی کارکنان، ارتقا سطح بصیرتی و همچنین آگاهی از مسائل روز از مهمترین شاخصه های امروز کارکنان ناجا محسوب میشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش اقتدار پلیس موجب یأس و ناامیدی دشمنان است

نمایش اقتدار پلیس موجب یأس و ناامیدی دشمنان است