مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-10سياسي

تدبیر و مدیریت هوشمندانه ناجا در تأمین امنیت کشور قابل تقدیر است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: نیروی انتظامی در مواجه با مأموریت ها و پدیده های مختلف با مدیریتی هوشمندانه و توأم با عقلانیت و تدبیر با موفقیت عمل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محسن کریمی در نشست روایتگری هشت سال دفاع مقدس که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در آموزشگاه علمی و تخصصی مالک اشتر ناجا برگزار شد، اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی ارزشمند برای تجلیل از ایثارگری ها، مجاهدت ها و تلاش های صادقانه کارکنان خدوم، مخلص و مقتدر نیروی انتظامی است.

نیروی انتظامی در مواجه با مأموریت ها و پدیده های مختلف با مدیریتی هوشمندانه و توأم با عقلانیت و تدبیر با موفقیت عمل کرده و عملکرد موفق ناجا موجب خنثی سازی و شکست توطئه های دشمنان در بخش های مختلف شده و برای مردم ایران آرامش و آسایش و عزت را فراهم آورده است.

وی ادامه داد: به برکت هدایت های فرماندهی معظم کل قوا و روحیه دینی و انقلابی حاکم در نیروهای مسلح امروز همدلی، انسجام و تعامل در قوای مسلح برای برقراری امنیت و خدمت به مردم در تمام بخش های کشور وجود دارد.

فرمانده سپاه روح الله افزود: استفاده از تجربیات ارزشمند و خصوصاً تجربیات گران سنگ دفاع مقدس در گام دوم انقلاب یک ضرورت است و باید از این مقطع ارزشمند به عنوان گنجینه گران بها برای عبور از شرایط مختلف به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدبیر و مدیریت هوشمندانه ناجا در تأمین امنیت کشور قابل تقدیر است

تدبیر و مدیریت هوشمندانه ناجا در تأمین امنیت کشور قابل تقدیر است