مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-10بين الملل

عطوان: آقای میقاتی از قبله سیاسی خود درخواست فقط یک محموله سوخت کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالباری عطوان تحلیلگر مسائل راهبردی منطقه در مقاله جدید خود به اظهارات غرورآمیز نیدپرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اشاره کرد که مدعی شده بود: - عبدالباری عطوان ضمن انتقاد از تحریم های فلج کننده آمریکا ضد ملت لبنان، ایران و پیشنهادهای اقتصادی این کشور را بهترین راه حل پایدار برای رفع بحران لبنان توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالباری عطوان تحلیلگر مسائل راهبردی منطقه در مقاله جدید خود به اظهارات غرورآمیز نیدپرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اشاره کرد که مدعی شده بود: واردات سوخت از کشوری نظیر ایران که در معرض تحریم های متعدد قرار دارد، نمی تواند یک راه حل پایدار برای بحران سوخت در لبنان باشد و راه حلی برای این مشکل ایجاد کند.

عطوان در این مقاله تاکید کرد که رسیدن 3 نفتکش ایرانی به بندر طرطوس سوریه و انتقال این محموله های سوخت با تانکر به لبنان با ابتکار سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و تعامل مثبت مقامات ایرانی اگر نتواند راه حل پایدار برای بحران سوخت در لبنان باشد، باید این سوال را مطرح کرد که راه حل آمریکا در این باره چیست؟ آیا راه حل آنها این است که ملت لبنان از گرسنگی و گرما در تابستان و سرمای زمستان که در پیش است، تلف شوند؟عطوان ادامه داد: سید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطوان: آقای میقاتی از قبله سیاسی خود درخواست فقط یک محموله سوخت کند

عطوان: آقای میقاتی از قبله سیاسی خود درخواست فقط یک محموله سوخت کند