مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-10سياسي

هشدار استانداری تهران به شوراهایی که هنوز شهردار شهرشان را انتخاب نکرده اند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ضمن هشدار به شوراهایی که در سطح استان تهران هنوز برای انتخاب شهردار تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده اند، - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ضمن هشدار به شوراهایی که در سطح استان تهران هنوز برای انتخاب شهردار تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده اند، گفت: اگر ظرف مدت سه ماه شوراها برای انتخاب شهردار اقدام نکنند به قائم مقامی برابر قانون عمل می کنیم.

عبدالرضا چراغعلی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند انتخاب شهردار نسیم شهر و مخالفت فرمانداری بهارستان با فرد انتخابی شورا گفت: فرماندار بهارستان طبق قانون مصوبه شورای شهر نسیم شهر را باید با قوانین منطبق کند و به دلیل اینکه یکبار مصوبه شورا در مورد انتخاب شهردار برگشته اگر شورا اصرار کند موضوع به هیات حل اختلاف که در استانداری تهران به ریاست استاندار و دبیری معاون عمرانی تشکیل می شود؛ ارجاع داده خواهد شد.

وی افزود: با اعضای شورا نسیم شهر صحبت کردم که ظاهرا بر تصمیم قبلی خود اصرار دارند، لذا موضوع به هیات حل اختلاف ارجاع خواهد شد.

معاون استاندار تهران درباره علت مخالفت با فرد انتخابی به عنوان شهردار توسط فرمانداری بهارستان گفت: درباره اینکه علت این مخالفت استعلام های چهارگانه باشد چیزی اعلام نشده و علت این مورد نیست، بلکه فرماندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار استانداری تهران به شوراهایی که هنوز شهردار شهرشان را انتخاب نکرده اند

هشدار استانداری تهران به شوراهایی که هنوز شهردار شهرشان را انتخاب نکرده اند