مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 07:302021-10-10سياسي

سازمان نقشه برداری از نقش محوری حاکمیتی فاصله گرفته است


مشاور و رییس حوزه ریاست سازمان برنامه از سرپرست جدید سازمان نقشه برداری کشور خواست تا نسبت به ارائه طرح آمایش سرزمینی برای برنامه دولت سیزدهم مبنی بر ساخت 1میلیون مسکن در سال، - به نقل از سازمان برنامه و بودجه، بابک افقهی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست سازمان نقشه برداری که با حضور ممبینی معاون کل سازمان برنامه و جاویدانه، سرپرست جدید سازمان نقشه برداری برگزار شد، افزود: سازمان نقشه برداری یکی از سازمان های بسیار مهم حاکمیتی است و پیش نیاز اصلی بسیاری از فعالیت های عمرانی، دفاعی و برنامه ریزی توسعه کشور است که حاصل زحمات همکاران عزیز در سازمان نقشه برداری کشور است.

وی با بیان اینکه اطلاعات مکانی یکی از عناصر پایه ای توسعه مبتنی بر دانایی است بیان کرد: سازمان نقشه برداری از نقش محوری حاکمیتی که برای آن در نظر گرفته شده فاصله گرفته است.

سازمان نقشه برداری کشور باید با پایش تغییرات مهندسی سرزمینی در مدیریت مخاطرات طبیعی و پیش آگهی مدیریت بحران نقش آفرینی کند.

این سازمان باید با بازیابی نقش خود، جایگاه خود را تقویت و تحکیم کند و داده هایی که این سازمان تولید می کند در برنامه ریزی ها، به خصوص در برنامه تدوین قوانین بودجه سنواتی و علی الخصوص تدوین برنامه هفتم توسعه استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان نقشه برداری از نقش محوری حاکمیتی فاصله گرفته است

سازمان نقشه برداری از نقش محوری حاکمیتی فاصله گرفته است