مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-10سياسي

عملکرد موفق ناجا موجب خنثی سازی توطئه های دشمنان شده است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: عملکرد موفق ناجا موجب خنثی سازی و شکست توطئه های دشمنان در بخش های مختلف شده و برای مردم ایران آرامش و آسایش و عزت را فراهم آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی صبح امروز در نشست روایتگری هشت سال دفاع مقدس در آموزشگاه علمی و تخصصی مالک اشتر ناجا اظهار کرد: هفته استفاده کرد.

کریمی ادامه داد: ملت ایران در دفاع مقدس علیرغم همه تهدیدات، فشارها و اجماع جهانی بیگانگان با به کارگیری روحیه ایثار، ازخودگذشتگی ،ولایتمداری بزرگترین پیروزی را رقم زدند و حماسه های ماندگاری خلق کردند.

وی افزود: در دفاع مقدس علیرغم محاصره شدید اقتصادی توسط دشمنان، ملت ایران با اتکاء به توانمندی ها و ظرفیت ها و بها دادن به جوانان با اراده و غیرتمند ایرانی موفقیت های چشمگیری به ارمغان آوردند و سربلندی ملت را رقم زد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان داشت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و مولفه هایی همچون نصرت الهی، ولایت فقیه، مردم ولایت مدار و انقلابی و داشتن سرمایه های عظیمی همچون جوانان شجاع، ایران اسلامی را به این درجه از اقتدار رسانده است.

کریمی اظهار کرد: رمز پیروزی ملت ایران در صحنه های مختلف حضور مردم در صحنه ها و مشارکت آنها در رویدادها و وقایع مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد موفق ناجا موجب خنثی سازی توطئه های دشمنان شده است

عملکرد موفق ناجا موجب خنثی سازی توطئه های دشمنان شده است