مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-10سياسي

گفتمان فرهنگی جامعه در مواجهه با کرونا با تکیه بر رمان طاعون


گفتمان فرهنگی جامعه در مواجهه با پاندمی بیماری های واگیردار با تمرکز بر نشانه شناسی رمان طاعون اثر آلبر کامو در قالب یک پایان نامه دانشجویی مورد بررسی قرار گرفت.

- گفتمان فرهنگی جامعه در مواجهه با کرونا با تکیه بر رمان "طاعون" "گفتمان فرهنگی جامعه در مواجهه با پاندمی بیماری های واگیردار با تمرکز بر نشانه شناسی رمان طاعون اثر آلبر کامو" در قالب یک پایان نامه دانشجویی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مطالعه گفتمان فرهنگی در ساختار اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در مواجهه با نا متن هایی که از طریق ساز و کار جذب در آن ساختار ظاهر می شوند، می تواند موجب بازنمایی چگونگی تغییرات الگوی ارتباطات انسانی و فرهنگی جامعه شود.

پاندمی بیماری های واگیردار، نا متنی است که علاوه بر تغییرات گفتمانی در ساختار فرهنگی جامعه، می تواند ساختار ارتباطات فرهنگی جامعه را نیز تغییر دهد.

پاندمی بیماری های واگیردار نه تنها از مهمترین شرایط بحران برای سلامت و بهداشت جامعه محسوب می شود، بلکه می تواند گفتمان های فرهنگی درون ساختار را به تقابل رسانده و تغییرات شگرفی در جایگاه گفتمان های فرهنگی جامعه بوجود آورد و ارتباطات فرهنگی مخاطبان را نسبت به التفات و ادراک ساختار فرهنگ اجتماعی جامعه به چالش کشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان فرهنگی جامعه در مواجهه با کرونا با تکیه بر رمان طاعون

گفتمان فرهنگی جامعه در مواجهه با کرونا با تکیه بر رمان طاعون