مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-10ورزشي

فولادی ها با شکست نماینده ازبکستان به دومین برد خود دست یافتند


تیم والیبال فولاد سیرجان در سومین روز رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا نماینده ازبکستان را شکست داد و به دومین برد خود در این مسابقات دست یافت.

- و به نقل از فدراسیون والیبال، سومین روز مرحله گروهی بیست ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا امروز (یکشنبه) با چهار دیدار در شهر ناخون راتچاسیما تایلند پیگیری می شود.

تیم فولاد سیرجان که در گروه B این رقابت ها با نمایندگانی از کشورهای قطر، تایلند، فیلیپین و ازبکستان همگروه است، در دومین دیدار امروز و دومین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف AGMK ازبکستان رفت.

شاگردان سعید رضایی سرمربی تیم فولاد سیرجان در ست سوم این مسابقه 26 بر 24 مغلوب حریف شدند، اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 14 و 25 بر 10 حریف خود را شکست دادند و به دومین برد متوالی دست یافتند.

رقابت دو تیم در ست اول و سوم بسیار نزدیک به هم پیش رفت و حتی در ست اول تا امتیاز 16 حریف ازبکستانی پیش بود.

در ست دوم و چهارم فولاد سیرجان اقتدار خود را در زمین به رخ حریف کشید و در مجموع سه بر یک فاتح این مسابقه شد تا از دو برد، 6 امتیازی شود.

سیرجانی ها این مسابقه را با ترکیب آرمین تشکری، علیرضا بهبودی، رامین خانی، مهدی جلوه، الکساندار بلاگوویچ و محمد صادقی در مناطق یک تا 6 و مصطفی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولادی ها با شکست نماینده ازبکستان به دومین برد خود دست یافتند

فولادی ها با شکست نماینده ازبکستان به دومین برد خود دست یافتند