مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-10اجتماعي

رشیدیان: 5.8 میلیون نفر در نوبت عمره مفرده و 1.2 میلیون نفر در صف حج هستند


رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه یک میلیون و 200 هزار نفر در نوبت حج و 5 میلیون و 800 هزار نفر در نوبت عمره هستند، گفت: ثبت نام برای سفرهای زیارتی عتبات عالیات به روز است.

- با اشاره به بازنگری فرآیندهای این سازمان اظهار داشت: تمامی فرآیندها در راستای هدف اصلی که تسهیل و هوشمندسازی سفرهای حج، عمره و زیارت عتبات و نیز ارتقای کیفیت خدمات، افزایش سرعت، دقت و کاهش هزینه ها بود، در قالب کارگروه های 21 گانه با رویکرد حفظ متولی گری و کاهش تصدی گری سازمان انجام شد.

وی عنوان کرد: در نهایت عمده تغییرات در حوزه سفرهای زیارتی عتبات عالیات و سوریه بود ضمن آنکه در فرآیندهای اجرایی حج و عمره نیز تغییراتی در بخش اجرایی انجام شد.

1.

2 میلیون نفر در صف حج تمتع هستند رشیدیان با این توضیح که هم اینک یک میلیون و 200 هزار نفر در نوبت حج و 5 میلیون و 800 هزار نفر در نوبت عمره هستند، گفت: ثبت نام برای سفرهای زیارتی عتبات عالیات به روز است.

البته بر اساس تاکید نخست وزیر عراق این لغو روادید فعلا محدود به سفرهای هوایی است که امیدواریم به زودی سفرهای زیارتی آغاز شود.

وی با تاکید بر ضرورت کاهش تصدی گری ها در این حوزه عنوان کرد: با نگاه به این موضوع بنای ما برای جذب زائر، متمرکز بر 2 هزار و 500 دفتر زیارتی دارای مجوز است به گونه ای که ما ظرفیت های مسکن، تغذیه، تدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشیدیان: 5.8 میلیون نفر در نوبت عمره مفرده و 1.2 میلیون نفر در صف حج هستند

رشیدیان: 5.8 میلیون نفر در نوبت عمره مفرده و 1.2 میلیون نفر در صف حج هستند