مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-10سياسي

لزوم توجه به توسعه تحقیقات کاربردی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه مبنای تمام برنامه ها و اقدامات بر پایه پژوهش و تحقیق است، بر لزوم توجه به توسعه تحقیقات کاربردی و تحقق مرجعیت علمی در این دانشگاه تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه مبنای تمام برنامه ها و اقدامات بر پایه پژوهش و تحقیق است، بر لزوم توجه به توسعه تحقیقات کاربردی و تحقق مرجعیت علمی در این دانشگاه تاکید کرد.

دکتر محمد علی کیانی در مراسم تکریم و معارفه معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر اجرای تحقیقات کاربردی، جامعه نگر و فناور تاکید دارد، اظهار کرد: باید طرح های تحقیقاتی به گونه ای باشد که ضمن حل مشکلات جامعه موجب ارتقای جایگاه علمی کشور شود.

وی با اشاره بر لزوم توجه به مرجعیت علمی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره در دیدارها و نشست های علمی بر موضوع مرجعیت علمی تاکید دارند و این امر نشان دهنده اهمیت موضوع برای کشور است که باید با استفاده از ظرفیت نخبگان، اساتید و پژوهشگران برجسته به این مهم دست یافت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه در سال های اخیر اقدامات مهم و اثر بخشی در حوزه پژوهش در دانشگاه علوم پزشکی مشهد صورت گرفته است که این امر موجب ارتقای جایگاه این دانشگاه در عرصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به توسعه تحقیقات کاربردی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

لزوم توجه به توسعه تحقیقات کاربردی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد