مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-10اجتماعي

هوای بندرعباس برای تمام گروه های سنی ناسالم است


رییس مرکز سنجش آلودگی هوای محیط زیست هرمزگان گفت: مرکز سنجش آلودگی محیط زیست هرمزگان اعلام کرد، هوای روز یکشنبه بندرعباس برای تمام گروه های سنی ناسالم است.

- ، مریم سلیمی زاده اطهار کرد: هوای شهرستان بندرعباس بر اساس پارامتر ده میکرون، برابر با 191 و برای تمام گروه ها ناسالم است.

وی تصریح کرد: براساس پارامتر 10 میکرون، شاخص کیفی هوای دو شهرستان بندرخمیر و جاسک نیز به ترتیب با 128 و 145، برای گروه های حساس ناسالم است.

رییس مرکز سنجش آلودگی هوای محیط زیست هرمزگان با ذکر این نکته که کیفیت هوای کمتر از عدد 100 قابل قبول است و در وضعیت سالم قرار دارد، اظهار کرد: از افرادی که دارای بیماری ریوی هستند درخواست می شود که در بیرون از منزل حاضر نشوند.

سلیمی زاده ابراز داشت: افراد مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی، سالمندان و کودکان باید فعالیت های طولانی و سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

وی با ذکر این نکته که این وضع جوی که تا سه شنبه ادامه دارد، ابراز داشت: این شرایط موجب کاهش کیفیت هوا، دید افقی و مواج شدن دریا می شود که باید مراقبت های لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه خسارت احتمالی انجام شود.

رییس مرکز سنجش آلودگی هوای محیط زیست هرمزگان در پایان گفت: در این مدت بیشینه سرعت باد بیش از 40 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا تا یک و نیم متر خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای بندرعباس برای تمام گروه های سنی ناسالم است

هوای بندرعباس برای تمام گروه های سنی ناسالم است