مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 08:402021-10-10سياسي

عبور از تحریم ها با بومی سازی قطعات نیروگاهی در بندرعباس


طی سالیان اخیر با کمک دانشگاهیان و شرکت های دانش بنیان بالغ بر یک هزار و 300 قطعه نیروگاهی بومی سازی شده است که این مسئله برگ زرینی در کارنامه نیروگاه بندرعباس خواهد بود.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل نیروگاه بندرعباس گفت:طی سالیان اخیر با کمک دانشگاهیان و شرکت های دانش بنیان بالغ بر یک هزار و 300 قطعه نیروگاهی بومی سازی شده است که این مسئله برگ زرینی در کارنامه نیروگاه بندرعباس خواهد بود.

حسین سلیمی صبح امروز (18 مهرماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه نیروگاه حرارتی بندرعباس نیروگاهی با قدمتی بالغ بر 40 سال است، خاطرنشان کرد: این نیروگاه جزو چهار نیروگاه بزرگ کشور محسوب می شود.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس همچنین گفت: این نیروگاه بزرگ ترین نیروگاه جنوب شرق کشور است که نقش مهمی در تأمین برق کشور و صنایع بزرگ استان دارد.

سلیمی بابیان اینکه نیروگاه بندرعباس از نخستین مراکز صنعتی استان است که در ابتدای راه اندازی برای مصارف صنعتی برنامه ریزی شده بود، تصریح کرد: امروز این نیروگاه حدود 50 درصد نیاز برق استان را تأمین می کند.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس اضافه کرد: نیروگاه بندرعباس با چهار واحد بخاری و دو واحد گازی با ظرفیت یک هزار و 320 مگاوات به عنوان بزرگ ترین نیروگاه جنوب شرق کشور با تولید حداکثری انرژی در تابستان امسال نقش بسزایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از تحریم ها با بومی سازی قطعات نیروگاهی در بندرعباس

عبور از تحریم ها با بومی سازی قطعات نیروگاهی در بندرعباس