مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-10فرهنگي

آذربایجان شرقی را به پایگاه تاثیرگذار فرهنگی و هنری برای منطقه تبدیل می کنیم


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که ما در دولت سیزدهم به حوزه ی فرهنگ نگاه ویژه داشته و آن ها را تقویت خواهیم کرد، گفت: امیدوارم بتوانیم آذربایجان شرقی را به عنوان پایگاه اصلی و تاثیر گذار فرهنگی و هنری برای منطقه تبدیل کرده و با همت نهادها و مسئولان .

- ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که ما در دولت سیزدهم به حوزه ی فرهنگ نگاه ویژه داشته و آن ها را تقویت خواهیم کرد، گفت: امیدوارم بتوانیم آذربایجان شرقی را به عنوان پایگاه اصلی و تاثیر گذار فرهنگی و هنری برای منطقه تبدیل کرده و با همت نهادها و مسئولان از ظرفیت بزرگ منطقه برای گسترش اقتصاد هنر و فرهنگ استفاده کنیم.

محمدمهدی اسماعیلی روز یکشنبه، 18 مهرماه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان باغچه بان در محل کاروانسرای تاریخی یام اظهار کرد: خدا را شاکرم که این توفیق را داشتم تا در این روز و در این مکان در خدمت هنرمندان و بزرگواران بوده و در مراسم مربوط به نخستین جشنواره تئاتر کودک مرند حضور داشته باشم.

امیدوارم سال های سال این جشنواره تداوم داشته و در سطح بین المللی برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه منطقه آذربایجان کانون تمدنی ایران اسلامی است، گفت: وقتی تاریخ را ورق می زنیم این نقطه از لحاظ تمدنی و فرهنگی می درخشد و آذربایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی را به پایگاه تاثیرگذار فرهنگی و هنری برای منطقه تبدیل می کنیم

آذربایجان شرقی را به پایگاه تاثیرگذار فرهنگی و هنری برای منطقه تبدیل می کنیم