مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-10بين الملل

کشف 14000 راس دام قاچاق طی سال گذشته در کرمانشاه


فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف 14 هزار راس دام قاچاق طی سال گذشته در کرمانشاه خبر داد.

- اظهار کرد: در شرایطی که کشورهای همسایه جمهوری اسلامی ایران درگیر ناامنی هستند اما خاک ایران با تلاش مرزبانان و مرزنشینان در امنیت کامل قرار دارد.

وی افزود: علاوه بر استان کرمانشاه، چهار استان دیگر نیز دارای مرز مشترک با کشور عراق هستند اما به دلیل وجود پایانه های مرزی متعدد در استان کرمانشاه، 48 درصد صادرات به کشور عراق از طریق پایانه های مرزی استان کرمانشاه صورت می گیرد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات مرزبانی استان در جهت کشف کالای قاچاق، تصریح کرد: طی سال گذشته با تلاش مرزبانی استان کرمانشاه یک هزار و 100 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شده که این آمار در ابتدای سال جاری 140 میلیارد ریال است.

سپهری با بیان اینکه یکی از وظایف مرزبانی جلوگیری از قاچاق اقلام اساسی مورد نیاز مردم است، گفت: در سال گذشته با کمک مرزنشینان و مرزبانی استان کرمانشاه از قاچاق 14 هزار رأس دام سبک و سنگین جلوگیری شده و در سال جاری به سبب افزایش قیمت دام زنده در خارج از مرزها 6 هزار رأس دام قاچاق کشف شده است.

وی بیان کرد: حجم قاچاق گسترده در مبادی رسمی استان کرمانشاه بسیار اندک است و این قاچاق به استان های جنوبی و ساحلی کشور تعلق دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 14000 راس دام قاچاق طی سال گذشته در کرمانشاه

کشف 14000 راس دام قاچاق طی سال گذشته در کرمانشاه