مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-10سياسي

بیشتر چه گروهی واکسن نمی زنند؟! کی به ایمنی نسبی می رسیم؟


دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس و رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بر ضرورت واکسیناسیون همه گروه های سنی به عنوان یک وظیفه ملی و انسانی تاکید کرد و گفت: - بیشتر چه گروهی واکسن نمی زنند؟! کی به ایمنی نسبی می رسیم؟ ایسنا/سمنان دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس و رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بر ضرورت واکسیناسیون همه گروه های سنی به عنوان یک وظیفه ملی و انسانی تاکید کرد و گفت: واکسیناسیون بیش از 75 درصدی دوز دوم می تواند تا حدودی ایمنی نسبی ایجاد کند.

دکتر نوید دانایی در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: تاکنون 75 درصد از جمعیت 12 سال به بالای تحت پوشش این دانشگاه دوز اول خود را تزریق کردند.

وی با بیان اینکه ایمنی نسبی بعد از تزریق هر دو دوز ایجاد می شود ادامه داد: تاکنون 32 درصد جمعیت تحت پوشش این دانشگاه موفق به تزریق هر دو دوز شدند.

کی به ایمنی نسبی می رسیم؟ دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس در پاسخ به این پرسش که تا چه زمانی می توانیم به واکسیناسیون 75 درصدی هر دو دوز واکسن کرونا برسیم گفت: با توجه به فاصله بین دو دوز به نظر می رسد که تا سه ماه آینده یعنی حوالی دی ماه بتوانیم به واکسیناسیون 75 درصدی در جمعیت تحت پوشش برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر چه گروهی واکسن نمی زنند؟! کی به ایمنی نسبی می رسیم؟

بیشتر چه گروهی واکسن نمی زنند؟! کی به ایمنی نسبی می رسیم؟