مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-10ورزشي

روند کاری فولاد خوب بوده است/ در لیگ برتر تیم ناآماده کم نداریم


پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که تاکنون روند کاری فولاد برای حضور در لیگ بیست و یکم خوب بوده است، گفت: البته نباید خیلی از دو تیم نفتی خوزستان توقع و انتظار داشته باشیم که پدیده لیگ شوند یا به عنوان تیم مدعی معرفی شده و در رده های بالایی جدول قرار بگیرند.

- ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که تاکنون روند کاری فولاد برای حضور در لیگ بیست و یکم خوب بوده است، گفت: البته نباید خیلی از دو تیم نفتی خوزستان توقع و انتظار داشته باشیم که پدیده لیگ شوند یا به عنوان تیم مدعی معرفی شده و در رده های بالایی جدول قرار بگیرند.

مجید باقری نیا در گفت وگو با ایسنا در خصوص روند سه تیم خوزستانی پیش از شروع لیگ بیست و یکم، اظهارکرد: شاید مهم ترین کاری که فولادی ها انجام دادند این بود که توانستند با بازیکنان فصل گذشته خود به هر قیمتی که شده، تمدید کنند.

هر چند که پیش از حضور آقای گرشاسبی چهار بازیکن از تیم جدا شدند و در آن مقطع، کاری از دست این مدیرعامل برنمی آمد.

وی بیان کرد: بازیکنان زیادی در آکادمی فولاد در حال زحمت کشیدن هستند و سال ها است که نادیده گرفته شده اند که به نظر من بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه برای استعدادهای این آکادمی یک فرصت است که البته با اجبار بسته بودن پنجره ایجاد شده است و اکنون ویسی باید این فرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کاری فولاد خوب بوده است/ در لیگ برتر تیم ناآماده کم نداریم

روند کاری فولاد خوب بوده است/ در لیگ برتر تیم ناآماده کم نداریم