مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 09:402021-10-10اجتماعي

تلاش برای راه اندازی 8 مرکز جدیدی اختلالات یادگیری در خوزستان


رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با بیان این که 34 مرکز اختلالات یادگیری دولتی در سطح استان داریم، گفت: البته هنوز در چند شهرستان مراکز اختلالات یادگیری راه اندازی نشده است.

- ایسنا/خوزستان رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با بیان این که 34 مرکز اختلالات یادگیری دولتی در سطح استان داریم، گفت: البته هنوز در چند شهرستان مراکز اختلالات یادگیری راه اندازی نشده است.

علی ممبینی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تعداد مراکز اختلالات یادگیری در استان، اظهار کرد: 34 مرکز اختلالات یادگیری دولتی در سطح استان داریم که آخرین مرکز در شهرستان حمیدیه راه اندازی شد.

وی افزود: در چند شهرستان هنوز مراکز اختلالات یادگیری راه اندازی نشده است که شامل اندیکا، بندر امام خمینی، هویزه، زیدون، اروندکنار، الوار گرمسیری، آغاجری و دزپارت یا همان دهدز هستند که در حال تلاش برای اضافه کردن آن ها هستیم.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: در حال هماهنگی برای راه اندازی مرکز جدید هستیم تا در تمام مراکز چهل گانه آموزشی مراکز اختلالات یادگیری داشته باشیم.

ممبینی با بیان این که مخاطبان این مراکز دانش آموزان مقطع ابتدایی هستند، عنوان کرد: دانش آموزانی که از نظر هوشی و ذهنی سالم هستند و بهره هوشی عادی دارند، ممکن است در برخی از درس ها مثل دیکته یا ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای راه اندازی 8 مرکز جدیدی اختلالات یادگیری در خوزستان

تلاش برای راه اندازی 8 مرکز جدیدی اختلالات یادگیری در خوزستان