مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-10اقتصادي

سیستم اعلام حریق زتا چیست؟


سازمان آتش دهی شرکت های ارائه دهنده خدمات ایمنی و آتش نشانی نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام فاراد صنعت چابک، در این برنامه به شناسایی شرکتهای وارد کننده و بررسی کیفیت و استانداردهای محصولات پرداخت و نام نماینده رسمی زتا بهره مند گردند.

یکی از مزیت های اصلی استفاده از یک تأمین کننده کامل سیستم، به جای یک تأمین کننده جزء، این است که سازگاری کامل مابین کلیه اجزا و جود دارد و باعث سازگاری تجهیزات و در نتیجه اعتماد و اطمینان بیشتر خواهد شد.

و همچنین شرکت “GLT Exports”برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان و بازار در حال به روز رسانی نمایندگی سیستم اعلام حریق محصولات زتا می باشد.

خرید سیستم اعلام حریق زتا برای پوشش تمامی نیازهای بازار که دائما در حال تغییر می باشد، سیستم اعلام حریق زتا مفتخر است که خط تولید کاملی از محصولات را تولید کند و این موضوع به این معنی است که مشتریان می توانند در مورد تمامی جزییات مورد نیاز خود در سیستم های اعلام حریق، به خرید سیستم اعلام حریق زتا Zeta اعتماد کنند.

هم اکنون گستره محصولات سیستم اعلام حریق زتا سیستم های تشخیص حریق متعارف و آنالوگ آدرس پذیر، سیستم تلفن اضطراری اطفای حریق، سیستم تخلیه صوتی، انواع دتکتور های دود، دتکتور تشخیص کربن مونوکسید و گازهای قابل اشتعال را در بر می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم اعلام حریق زتا چیست؟

سیستم اعلام حریق زتا چیست؟