مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-10اقتصادي

امسال یک میلیارد دلار داخلی سازی خواهیم داشت/ 183واحد راکد فعال شد


سال گذشته یک میلیارد و 200 میلیون دلار در واحدهای صنعتی استان تهران عمق ساخت داخل داشتیم که این عدد برای سال جاری یک میلیارد دلار پیش بینی شده است.

- ، یدالله صادقی امروز در نشستی خبری در خصوص نقش مهم استان تهران در صنعت و اشتغال اظهار کرد: استان تهران نقش مهمی در تولید و اشتغال دارد به طوری که 20 درصد در استان تهران مستقر هستند.

وی ادامه داد: براساس مجوزهای رسمی صادر شده در بخش صنف و صنعت حدود یک میلیون و 500 هزار مجوز در بخش صنف و بقیه آن در بخش صنعت است.

همچنین در استان تهران 17000 کارت بازرگانی فعال داریم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: استان تهران با توجه به گستردگی در زمینه توسعه صنعت با مشکل ممنوعیت اشتغال صنعت در شعاع 120 کیلومتری مواجه است؛ بنابراین دست ما برای توسعه صنعت بسته است.

صادقی اظهار داشت: بسیاری از واحدهای صنعتی ما نیاز به بازسازی و توسعه دارند که به دلایل زیست محیطی این امکان برای آن ها فراهم نیست.

وی در خصوص محدودیت های میان استانداری و سازمان محیط زیست تصریح کرد: در دو سال اخیر میان استانداری و سازمان صنعت و محیط زیست برخی از محدودیت ها از جمله افزایش ظرفیت، افزودن محصول، بازسازی و نوسازی مجوز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال یک میلیارد دلار داخلی سازی خواهیم داشت/ 183واحد راکد فعال شد

امسال یک میلیارد دلار داخلی سازی خواهیم داشت/ 183واحد راکد فعال شد