مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-10سياسي

روسای جدید حوزه های قضایی شهرستان کوثر و بخش خورش رستم معرفی شدند


طی مراسمی جداگانه و با حضور رییس کل دادگستری استان هادی خان زاده به عنوان رییس جدید حوزه قضایی شهرستان کوثر و مرتضی موقر به عنوان رییس جدید حوزه قضایی بخش خورش رستم معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو، رییس کل دادگستری استان ظهر یکشنبه در مراسم معارفه رییس قضایی شهرستان کوثر، با قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی قضات و کارکنان این حوزه ها بر لزوم تلاش و اهتمام مضاعف در احقاق حق و حقوق عامه تأکید و اظهار کرد: مسئولان حوزه قضایی باید با حساسیت و دقت ویژه مسائل مربوط به حقوق عامه را پیگیری کرده و با هر گونه موارد تخلف و جرم قاطعانه مطابق قانون برخورد کنند.

وی همچنین تسریع در رسیدگی به پرونده ها توأم با دقت و کیفیت در رسیدگی ها را از ضرورت های حوزه های قضایی عنوان کرد و افزود: باید مردم در سریع ترین زمان ممکن از نتیجه پرونده خود به طور شفاف مطلع شوند که مسلماً در این صورت شاهد افزایش میزان رضایتمندی مردم خواهیم بود و این امر از مهمترین اهداف دستگاه قضایی است.

رییس کل دادگستری استان بر لزوم حضور مستقیم و بی واسطه مسئولین در بین مردم به منظور استماع مسائل و مشکلات مردم و نیز نظارت بر زیر مجموعه ها و حضور مستمر و مداوم قضات در زندان ها به منظور بررسی وضعیت مددجویان تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسای جدید حوزه های قضایی شهرستان کوثر و بخش خورش رستم معرفی شدند

روسای جدید حوزه های قضایی شهرستان کوثر و بخش خورش رستم معرفی شدند