مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-10سياسي

اسماعیلی به دیدار آل هاشم رفت / خواسته های آل هاشم از وزیر فرهنگ و ارشاد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خواستار حمایت بیش از پیش از نویسندگان و هنرمندان استان شد و بر لزوم بازنگری به برخی مشکلات حوزه فرهنگ، هنر و رسانه همچون حل مشکل بیمه هنرمندان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم  امروز در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تعدد نهادهای متولی امور قرآنی اظهار داشت: فعالیت های و سیاست گذاری ها و برنامه ریزی ها در امور قرآنی برای ثمربخشی بیشتر نیازمند همگرایی نهادهای متولی است و در این حوزه باید از موازی کاری پرهیز شده و هماهنگی بیشتری وجود داشته باشد.

وی با اشاره تاکید و توجه مقام معظم رهبری به مساله فرهنگ عنوان کرد: مقام معظم رهبری ضرورت فرهنگ برای جامعه را به مثابه ضرورت هوا برای تنفس می دانند و این امر نشان دهنده توجه ویژه ایشان به مسئله فرهنگ است.

آل هاشم تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام توجه خود را در حوزه فرهنگ متمرکز کرده اند و آرام و بی سر و صدا این جنگ نرم و تهاجم  فرهنگی را به کار می گیرند و باید توجه بیشتری به مسائل فرهنگی شود تا در برابر این هجمه های فرهنگی سربلند و پیروز میدان باشیم.

وی با اشاره به مشکلات هنرمندان و اهالی فرهنگ در ایام شیوع با اهتمام و تدبیر شایسته این شرایط را سامان بخشیده و زمینه بهبود اوضاع کسب و کاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی به دیدار آل هاشم رفت / خواسته های آل هاشم از وزیر فرهنگ و ارشاد

اسماعیلی به دیدار آل هاشم رفت / خواسته های آل هاشم از وزیر فرهنگ و ارشاد