مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 10:402021-10-10اجتماعي

عشایر اردبیل در کوچ به مناطق قشلاقی تأخیر نکنند


مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: زمان اصلی کوچ عشایر به مناطق قشلاقی به پایان رسیده و تعداد بسیار کمی از عشایر هنوز در مناطق ییلاقی ساکن هستند و انتظار داریم تا سریعا این مناطق را ترک کنند.

- معرفت آذری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: اول تا 10 مهرماه تقویم کوچ پاییزه عشایر به مناطق قشلاق محسوب می شود و تاکنون اکثر عشایر به مناطق قشلاق مهاجرت کرده اند اما تعداد محدودی هنوز در مناطق ییلاقی حضور دارند.

وی افزود: از آن جایی که به دلیل شرایط جوی و محیطی، خدمات رسانی در این مقطع از سال به نقاط ییلاقی دشوار است و برف و باران مشکلاتی به وجود می آورد، از این رو انتظار داریم تا سریعا این مناطق را ترک کنند.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل تصریح کرد: تمامی دستگاه ها اعم از جهاد کشاورزی، هلال احمر، وزارت راه و شهرسازی، شرکت نفت، پشتیبانی بار، پایانه های حمل ونقل، پلیس راهور و کنترل ترافیک، خدمات بیمه و محصولات کشاورزی و سایر سازمان های دولتی در تلاش هستند تا با ایجاد بهترین شرایط ممکن، باعث ایجاد سهولت در کوچ عشایر و رفاه هرچه بیشتر آن ها شوند.

آذری بیان کرد: از این رو سازمان امور عشایری نیز با تامین آرد خوراکی و آب شرب یاری رسان این عزیزان بوده و در همین راستا تنها تقاضای ما این است که با کوچ به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر اردبیل در کوچ به مناطق قشلاقی تأخیر نکنند

عشایر اردبیل در کوچ به مناطق قشلاقی تأخیر نکنند