مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-10اقتصادي

ارائه وام 150 میلیون تومانی به صاحبان کسب و کار روستایی


تضامین مورد قبول برای پرداخت تسهیلات طبق دستورالعمل های جاری صندوق است و تفاوتی با روال سابق ندارد.

- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: با معرفی بنیاد مسکن صاحبان کسب وکارهای روستایی وام 150 میلیون تومانی دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، تفاهم نامه همکاری بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و صندوق کارآفرینی امید با رویکرد گسترش همکاری در اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی، حمایت و پشتیبانی از ایجاد و توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک و توانمندسازی و ساماندهی زنجیره های تولید منعقد شد که طبق این تفاهم نامه تسهیلاتی تا سقف 150 میلیون تومان به روستاییان برای راه اندازی انواع کسب و کار ارائه می شود.

اصغر نورالله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به جزییات این تسهیلات گفت: سقف تسهیلات تا مبلغ 150 میلیون تومان در نظر گرفته شده که مدت بازپرداخت آن بسته به نوع کسب و کار با احتساب حداکثر 6 ماه دوره تنفس و جمعاً 60 ماهه خواهد بود که نرخ کارمزد آن 4 درصد در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: معرفی طرح ها، پروژه ها و کسب و کارهای خرد در چارچوب طرح های توسعه پایدار منظومه روستایی با هدف تقویت اقتصاد محلی و توسعه ظرفیت های آن در پیوند با توسعه منطقه ای و ملی بر عهده بنیاد مسکن است و بنیاد مسکن صاحبان این کسب و کار را به صندوق کارآفرینی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه وام 150 میلیون تومانی به صاحبان کسب و کار روستایی

ارائه وام 150 میلیون تومانی به صاحبان کسب و کار روستایی