مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 11:102021-10-10اجتماعي

گواهینامه استاندارد محصولات دانش بنیان در ایلام صادر شد


در جلسه ای که در دومین روز از هفته استاندارد با حضور همتی مدیرکل استاندارد و طاهری رییس پارک و علم و فناوری در محل پارک علم و فناوری برگزار شد 2 فقره گواهینامه محصولات دانش بنیان اهدا شد.

- در دومین روز از هفته استاندارد با عنوان؛استاندارد و محصولات دانش بنیان گواهینامه استاندارد محصولات دانش بنیان در ایلام صادر شد ایسنا/ایلام در جلسه ای که در دومین روز از هفته استاندارد با حضور همتی مدیرکل استاندارد و طاهری رییس پارک و علم و فناوری در محل پارک علم و فناوری برگزار شد 2 فقره گواهینامه محصولات دانش بنیان اهدا شد.

مهناز همتی مدیرکل استاندارد ایلام در این نشست، اظهار کرد: این گواهینامه برای دستگاه تست و عیب یابی آلتراسونیک در شرکت دانش بنیان پژواک رایان صنایع دقیق ، صادر شده است.

وی با اشاره به همسویی دومین روز از هفته استاندارد با تحقق این امر تصریح کرد: محصولات دانش بنیان و فناورانه، محصولاتی نو و با فنآوری جدید می باشند که استاندارد خاصی در سطح کشور و دنیا برای آنها تدوین نشده، لذا با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان ملی استاندارد دستورالعمل اعطای گواهینامه استاندارد به این محصولات تدوین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گواهینامه استاندارد محصولات دانش بنیان در ایلام صادر شد

گواهینامه استاندارد محصولات دانش بنیان در ایلام صادر شد