مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-10سياسي

نمایش تمبرهای روز جهانی پست


نمایشگاه «تمبرهای روز جهانی پست» با نمایش 45 تمبر افتتاح شد.

- نمایشگاه تمبرهای روز جهانی پست با نمایش 45 تمبر افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، در این نمایشگاه که از سوی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز جهانی و هفته ملی پست و با حضور حمید عمیدی ـ معاون ارتباطات و امور بین الملل شرکت پست ـ، مهرشاد کاظمی ـ رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران ـ، جبرییل نوکنده ـ رییس موزه ملی ایران ـ، مصیب امیری ـ ریاست پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، و معاونان و مدیران این مرکز افتتاح شد 45 عنوان تمبر با موضوع روز جهانی پست به نمایش گذاشته شده است.

از این تعداد تمبر به نمایش درآمده 30 عنوان مربوط به تمبرهای منتشر شده توسط پست جمهوری اسلامی ایران از سال 1397 تا 1351 و 15 عنوان مربوط به تمبرهای منتشرشده بین سال های 2008 تا 1964 در کشورهای سوئد، نروژ، فرانسه، ژاپن، کره جنوبی و .

است.

این نمایشگاه متشکل از تمبرهایی با موضوعات روز جهانی پست، روز جهانی تمبر، نمایشگاه بین المللی تمبر، و سالگرد چاپ تمبر ایران و کشورهای مختلف است.

مراسم بزرگداشت روز جهانی پست هرسال در 9 اکتبر برابر با 17 مهرماه برگزار می شود، این روز یادبود تأسیس اتحادیه جهانی پست است که برای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش تمبرهای روز جهانی پست

نمایش تمبرهای روز جهانی پست