مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-10سياسي

اشتغال 1181 مددجوی بوشهری را خوکفا کرد


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: هزار و 181 نفر مددجو این استان با رسیدن به مرز خودکفایی و توانمندشدن از چرخه مستمری گرفتن این نهاد خارج شدند.

- ایسنا/بوشهر مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: هزار و 181 نفر مددجو این استان با رسیدن به مرز خودکفایی و توانمندشدن از چرخه مستمری گرفتن این نهاد خارج شدند.

محمد رضا میری اظهار کرد: کمیته امداد با مدیریت فقر و نگاه کلان به پدیده محرومیت زدایی برای توانمندسازی مددجویان و خروج آن ها از چرخه حمایتی تلاش می کند که در این برنامه باید سالانه 10 درصد از مددجویان خودکفا و از چرخه حمایتی خارج شوند تا رسیدگی مطلوب تر و بیشتر به افراد تحت حمایت صورت پذیرد.

وب ادامه داد: در راستای سیاست های اجرایی نیل به اهداف توانمندسازی مددجویان تحت حمایت امداد، هزار 181 نفر از مددجویان تحت حمایت در شش ماهه نخست سال جاری با رسیدن به مرز خودکفایی و توانمند شدن از چرخه مستمری گرفتن این نهاد خارج شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به افزایش انگیزه مددجویان جهت مشارکت در برنامه های اشتغال و لزوم اتخاذ تدابیر و ساز و کارهای لازم جهت خودکفا نمودن آنها، خاطرنشان کرد: کمیته امداد موظف است پرداخت مستمری به مددجویانی را که حداقل یک سال از اجرای طرح های اشتغال آن ها می گذرد به آن ها پرداخت نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 1181 مددجوی بوشهری را خوکفا کرد

اشتغال 1181 مددجوی بوشهری را خوکفا کرد